Capital Combat şovu 0.41 satın alım rakamı yakaladı. Son AWA Major League şovu kablo TV'de 0.50 reyting yaptı. Son NWA Elite şovu kablo TV'de yükselişe geçerek 3.07 reyting yaptı ve rekor kırmaya devam etti. Roster listesi güncellendi, artık tüm güreşçilerin profillerine erişebileceksiniz! Sıradaki PPV The Great American Bash 22 Temmuz'da Mt Carmel, Tennessee, Armed Forces Center'da! Detaylı bilgi için üst menüye tıklayın.
21 Mart 2018 Çarşamba

NWA Elite #12
Tapings
21/03/2018 @ Grand Caillou Rec Center (Dulac, LA)

NWA World Heavyweight Title: Alberto el Patron
NWA World Tag Team Titles: The Moneymaniacs (Ted DiBiase Jr. & Samuel Shaw)
NWA National Heavyweight Title: Tracy Williams
NWA World Women's: Aja Kong
NWA Junior Heavyweight Title: Pete Dunne


Spikerlerimiz Mike Tenay ve John Bradshaw Layfield. Geçen haftaki ana maçı hatırlıyoruz. Tracy Williams, The Moneymaniacs üyelerini bir üçlü maçta yenip National kemerine erişmişti. DiBiase Jr ve Shaw aralarında itişmek suretiyle bir gerginlik yaşamış, Mister Saint Laurent bunu engellemeye çalışmıştı ayrıca.

Jim Cornette programı ringde açıyor. Aldığı bir kaç kuraldan bizlere bahsetmek istiyormuş. Artık NWA'in cumartesi günleri gündüz saat 15:00'te yayınlanacak yeni bir internet şovu varmış; "NWA Worldwide Web Wrestling"! İlk bölüm bu cumartesi yayınlanacak ve bu şovda zaten kısa olan Elite programında yer alamayan güreşçiler yer alacakmış. Konu sonra geçen haftaya geliyor. Cornette açık ve net bir biçimde Four Dragons Gang ekibini (Kahagas, Shinjiro Otani, Masahiro Chono ve Kaz Hayashi) kovmuştu. Onları kesinlikle bir daha bu şirketin binasından içeri girerken görmek istemiyormuş. Ayrıca Catrina'nın kaçırılmasında da halen bir durum değişikliği söz konusu değilmiş. En yüksek ihtimal Catrina'nın FDG tarafından Japonya'ya kaçırılmış olduğu.

Birazdan Women's title için contendarlık maçı söz konusu olacak. Eski şampiyon Jazz ile ODB karşılaşıyor. Bobby Boil sahne arkasında Jazz ile röportaj vermekte; "1 seneden fazla süren şampiyonluğumu sona erdiren ve kendini King Kong zanneden kişiyi yenmek için can atıyorum. ODB, seni seviyorum canım ama şuan önümde bir engelsin ve benden merhamet bekleme sakın."

NWA World Women's Title Contendarship Match | Jazz def. ODB in 6:37 | Gereksiz bir uzunluk söz konusu maçta. Eski şampiyon olan ve kemerini geri kazanmak isteyen Jazz rakibine oranla daha hırslı. DDT ile tuşu buluyor.

NWA şampiyonu Alberto el Patron ringde. Geçen hafta Meksika'da ve Japonya'da olduğundan dolayı şovlara katılamamış. Orada şirketi -daha doğrusu kendini- tanıtmak için bir dizi geziye çıkmış. İnsanların kendisine bayıldığını, aşık olduğunu, taptığını falan söylüyor. "Ama eğer Ryback gibi zerafetten uzak, hayvanın teki veya Nick Aldis gibi bir suçlu şampiyon olsaydı bu şekilde saygı görmezlerdi. -boo'lanıyor- Şuan beni yuhalıyor ama aslında ben bu şampiyonluğu kazanarak şirketin itibarını kurtardım. Bir hayvan mı şampiyon olmalıydı? Hüküm giymiş biri mi?" Ryback gelip konuşmaya başlıyor Alberto ile yüzleşerek; "Sanırım seni yanlış anladım. Bana hayvan dediysen eğer hemen şuan bu mikrofonu boğazından aşağıya sokarak seni sakat bırakırım. Kimse bana hakaret edemez. Hele ki yakın arkadaşım Nick Aldis için üstlendiğim bu kutsal görev içindeyken bunu bana diyemezsin. Seni zaten dövecektim ama artık iki kat daha fazla döveceğim." James Storm geliyor; "Alberto, sanırım beni rakip olarak görmüyorsun ve galiba unuttuğun bir şey var. Sen şuan vahşi bir ormanın ortasında yemeğini korumaya çalışan bir ceylansın. Etrafındaki yırtıcılar da bizleriz. Ama Ryback, şunu unutma, söz konusu kıtlıksa göz gözü görmez kardeşim. Bir görevin olduğunu söylüyorsun, sanki bizim hedefimiz yokmuş gibi konuşuyorsun. Bu şirketteki herkes şampiyon olmak istiyor ve sen de buna dahilsin. Nick benim de dostum ama sırf bu kemeri ona kazanmak için uğraştığını söyleyip saygı beklersen, hatta önünden çekilmemi beklersen, hiç durma beklemeyi kes." Bu sefer Enzotone geliyor, Storm aşırı sinirleniyor fakat saldırmamak için zor tutuyor kendini; "James, sakin ol. Hadi konuşalım. Seninle neden uğraştığım hakkında bir fikrin var mı? Çünkü bu çok eğlenceli. Senin gibi asabi ve salak insanlarla uğraşmak gerçekten çok eğlenceli. Bir gün NWA şampiyonluğunu kazanırsan eğer bunu kendin için değil, aslında benim için yapmış olacaksın. Dediğim gibi, asabi ve salak olduğundan dolayı bana meydan okuyacaksın ve yine öfkene yenilip yaptığın hatayla beni NWA şampiyonu yapacaksın." Storm söylenenler üzerine Enzotone'a saldırıyor ve ikili birbirine giriyor. Alberto de Ryback'e saldırıyor. Birden bire ortalık karışıyor. Neyse araya ring görevlileri çalışanlar falan giriyor. Cornette geliyor; "Gençler, sizin iş anca ringde çözülür. Zaten gelişimden de anlamışsınızdır. Size maç ayarladım; Storm & Ryback vs. Alberto & Enzotone, bu gece!"

Non-Title | War Machine (Raymond Rowe & Hanson) def. The Moneymaniacs (Ted DiBiase Jr & Samuel Shaw) (w/Mister Saint Laurent) via count out in 4:12 | DiBiase ve Shaw geçen hafta ana maçta tartışmışlar, hatta birbirlerine saldırmışlardı. Bunun sonucunda National title'da Tracy'e gitmişti. MSL ikiliyi barıştırmış gibi görünüyor ve bir barışma nişanesi olarak da bu maç ayarlanmış. Shaw ve DiBiase başta anlaşıyorlar, her şey eskisi gibi görünüyor. Lakin sonlarda Shaw oyundayken hızını alamayıp ring dışında Hanson'ı iyice pataklamak istiyor. Hanson'ı ringe alıyor ancak zamanında ringe dönemeyince sürpriz bir count out kararı geliyor. DiBiase çıldırıyor. Maçtan sonra ikili birbirini suçluyorlar ve tartışma çıkıyor.

Kahagas tarafından Japonya'ya kaçırılan NWA National kemerinin yenisi hazırlanmış ve bu cumartesi ilk bölümü yayınlanacak Worldwide Web Wrestling şovunda Tracy Williams'a takdim edilecekmiş.

Reklam arasından sonra tuhaf bir promo yayınlanıyor. 60'lı yıllardan bir ilkokul sınıfı ekranlara geliyor. Sınıftaki tüm çocuklar bir çocukla dalga geçiyorlar. Suratını göremiyoruz fakat çocuklar suratındaki yarayla veya yamuklukla dalga geçiyor gibiler. Çocuk öfkeleniyor, ortam kararıyor, müzik yükseliyor, sonra her taraf karanlık. İlginç bir promo.

Alberto el Patron & Matt Tremont def. Ryback & James Storm in 9:59 | Enzotone ringe gelirken arkasından birden Matt Tremont geliyor! Ne alaka diyeceksiniz, açıkçası biz de bilmiyoruz. Tremont hayvan gibi dalıyor Enzotone'a ve iyice dövüyor. Storm ve Ryback olanları keyifle izliyor ringden. Neyse sonra sıkılıp bırakıyor. Tremont mikrofon alıp konuşuyor; "Frank Reed bana teklif getirdiğinde, şirket için önemli bir pozisyonda olacağımı söyledi, ben de düşünmeden teklifi kabul ettim. Efsanevi NWA şirketinin içinde olmak rüya gibiydi. Frank'la AWA yıllarından beri tanışıyoruz. Orada şampiyonluklar kazandım. Bana şans verildi. Burada da öyle olacağını sandım. Ama ne mi oldu? Bir bok olmadı! Frank beni hep bekletti, ondan şampiyonluk maçı şansı istedim, bekletti, sonra dedi. Artık beklemek istemiyorum, beklemeyeceğim, buradaki herkesi döveceğim. Alberto, seni de döveceğim." Tremont böylece kendini zorla maça sokup Alberto'nun partneri yapıyor. Maçın içinde de Tremont dikkat çeken isim ve sürpriz bir şekilde izleyenlerden alkış topladığı anlar da oluyor kötü karakter olmasına rağmen. Sonlarda Tremont, Storm'u tuş etmeyi başarıyor ve maçı takımına kazandırıyor. Maçtan sonra da tek başına seviniyor.

Bu cumartesi Worldwide Web Wrestling şovunun ilk bölümünün olacağı yeniden duyuruluyor ve programı kapatıyoruz.


Program kablo TV'de 0.49 reyting yaptı.
Şovu arenadan 507 kişi takip etti.