Capital Combat şovu 0.41 satın alım rakamı yakaladı. Son AWA Major League şovu kablo TV'de 0.50 reyting yaptı. Son NWA Elite şovu kablo TV'de yükselişe geçerek 3.07 reyting yaptı ve rekor kırmaya devam etti. Roster listesi güncellendi, artık tüm güreşçilerin profillerine erişebileceksiniz! Sıradaki PPV The Great American Bash 22 Temmuz'da Mt Carmel, Tennessee, Armed Forces Center'da! Detaylı bilgi için üst menüye tıklayın.
30 Mayıs 2018 Çarşamba

NWA Elite #22
Tapings
30/05/2018 @ Salinas Valley Fair (King City, CA)

NWA World Heavyweight Title: Ryback
NWA World Tag Team Titles: America's Most Wanted (James Storm & Chris Harris)
NWA National Heavyweight Title: Tracy Williams
NWA World Women's: Aja Kong
NWA Junior Heavyweight Title: Pete Dunne


Elite bu hafta California'da! Spikerlerimiz Mike Tenay ve John Bradshaw Layfield. JBL geçen hafta Lilian ile yemeğe çıktığından şovda bulunmamıştı. Tenay gecenin nasıl geçtiğini soruyor. Ancak JBL'den cevap yok. Suratı beş karış. Anlıyoruz ki kötü geçmiş.

Theo Geindore (w/Mister Saint Laurent, Ted DiBiase Jr) def. Jevis Cottonbelly in 0:36 | İzleyenlerin sevgilisi Jevis uzun bir süre sonra NWA'e geri dönüyor! Ringe gelirken tam bir beyefendilik örneği göstererek kadın izleyenlere gül dağıtıyor. Ah yavrum ah! BEYEFENDİME BAKIN YA!! BAKIN LAN! Bir de öteki hayvana bakın! Theo Geindore geliyor elinde testeresiyle. Jevis'e destek olağanüstü. Ancak Geindore hayvani bir lariat çekiyor üstüne gelen rakibine karşı. Sonrasında 30 saniyede falan tuşu buluyor. Ayı herif.

Pete Dunne ve Catrina'yı sahne arkasında yürürken görmekteyiz. Araları limoni gibi. Dunne en son dayanamayıp geçen hafta olanları soruyor. Catrina kaçamak yanıtlar veriyor. İşte efendim o öptü, ben öpmedim falan filan. Dunne epeyce darlayınca "OFFFFFFFFF BLMYRM .S.S" tarzı bir hava takınıyor Catrina ve gidiyor. Kendisi az sonra Hanson ile karşılaşacak. REKLAMLARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!! GÖRDÜĞÜNÜZ HER ŞEYİ SATIN ALIN!

Non-Title | Pete Dunne def. Hanson (w/Raymond Rowe) in 7:06 | Rowe ve Hanson takımlar kemerini kaybettikten sonra biraz gözden düşmüş gibi görünseler de Hanson'un solo performansı hiç fena değil. Dunne, biraz irice rakibine karşı oldukça kuvvetli ve dayanıyor. Bitter End denemelerin hepsi boşa gitse de ikinci iplerden yerdeki rakibine double foot stomp atlayarak tuşu buluyor. Bu arada Catrina maç sırasında ring kenarında değildi nedense.

Capital Combat için takımlar kemeri maçı duyuruluyor! America's Most Wanted'ın rakipleri War Machine olacak.

Geçen hafta main event'ta olanları anımsıyoruz. Capital Combat'ta maça çıkacak üçlü olan DiBiase, Geindore ve Tremont maça müdahalede bulunup oynatmamışlardı. Alberto el Patron ve Melina sahne arkasında o katılımcılarla beraber. Onlarla iş konuşmak istediğini, her insanın anlaşabileceğini, her şeyin bir fiyatı olduğunu söylüyor. Uzun lafın kısası, bu gece NWA şampiyonluğunu çalıp kendine getirene iyi ödül verecekmiş. DiBiase zaten babadan milyoner olduğundan çekip gidiyor. Geindore zaten psikopat, kimsenin maşası olmak istemiyor. Ancak Tremont oldukça sıcak bakıyor bu duruma ve teklifle ilgileniyor.

Enzotone ve Curt Hawkins ringdeler. Enzotone, Storm'un da daha evvelden tahmin ettiği gibi yine yenilgiye doymamış durumda. Ancak bu kez meydan okudukları kişiler War Machine. İki üyesi de bu gece maç yaptılar, dolayısıyla meydan okumaya yanıt vermiyorlar. Bunun üzerine ringdeki kötü adamlar işi çirkinleştirip bel altı vurmaya başlıyorlar. Amaçları War Machine'i yenip contendar'lık hakkını onlardan almak. Rowe ve Hanson ikilisi artık dayanamayıp geliyor.

NWA World Tag Team Title #1 Contendar Match | Enzotone & Curt Hawkins def. War Machine (Raymond Rowe & Hanson) in 8:19 | Hanson ve Rowe, zaten contendarlık haklarına sahipken budala gibi bu meydan okumaya yanıt verip bu haklarını ortaya koyuyorlar. Hawkins ve Enzotone, beklendiği gibi böylesine önemli bir maçta hileyle galip geliyorlar ve Capital Combat'ta takımlar kemeri için şans bulmaya hak kazanıyorlar.

ODB ve Jazz ikilisi ringdeler. Halen WrestleWar'daki haksızlığı unutmuş değiller ve bir açıklama için genel menajer Jim Cornette'i ringe çağırıyorlar. Çağıran çağırana, çağırın anasını satıyım. Cornette geliyor. Bu durumu çok uzun süre düşündüğünü ve artık bir karara vardığını söylüyor. "İkiniz de hemen şimdi bir contendarship maçına çıkacaksınız, kazanan şampiyonluk için şans bulacak" diyor. Ringdeki ikili itiraz ediyorlar başta, çünkü istedikleri şey bu değildi. Fakat Cornette çekip gidince maça çıkmaktan başka çareleri kalmıyor.

NWA World Women's Title #1 Contendar Match | Jazz def. ODB in 9:52 | Oldukça uzun bir maç izliyoruz. Başta iki isim birbirlerinin canını fazla yakmamak için sadece lock up falan alıyor. Ancak zamanla hırsları ortaya çıkıyor ve kazanma isteklerini sergiliyorlar. Jazz Stinger ile Jazz kazanıyor. Maçtan sonra ikili el sıkışıyorlar, dosthane görüntüler var. 2 hafta kala Capital Combat için böylece bir maç daha belli oldu.

Şovun kapanışında NWA şampiyonu Ryback'in binaya giriş yaptığını görüyoruz. Normalde kendisine bu gece maç yazılmadığı için gelmeyecekmiş, ancak Cornette'den çağrı almış acil gelmesi yönünde. Bunun üzerine geldiğini belirtiyor. Güvenliklere sormak istiyor fakat kimse yok, herkes arazi olmuş durumda. Birden arkadan Matt Tremont tarafından saldırıya uğruyor! İyice bir dayak yiyor Ryback. Tremont, şampiyonluğu alıp tüymek istiyor. Fakat Nick Aldis ve Samuel Shaw orada bitiyorlar hemen ve Tremont'u döverek çuval gibi bir köşeye fırlatıyorlar. Aldis, NWA şampiyonluğuna uzun süre bakıyor, ancak bir şey yapmıyor ve sahibine iade ediyor. Ryback teşekkür ediyor ikiliye.

Program kablo TV'de 0.48 reyting yaptı.
Şovu arenadan 664 kişi takip etti.